Wrześniowa wycieczka klas 3ds i 3dg

Po dwóch latach oczekiwania spowodowanych pandemią koronawirusa w końcu udało się nam wybrać na pełną atrakcji wycieczkę na południe Polski. W planie znalazło się Zakopane i spacery po tatrzańskich szczytach oraz dzień pełen zabawy w zatorskiej Energylandii.
Dzień pierwszy przywitał nas piękną pogodą. Po przyjeździe do Zakopanego zdobyliśmy Gubałówkę (1123 m n.p.m.) i po krótkim odpoczynku na szczycie, podziwiając panoramę gór, zjechaliśmy w dół koleją widokową na Polanę Szymoszkową. Ten dzień zakończyliśmy rekreacyjnym spacerem po Krupówkach.

Po nocnym ,,wypoczynku” byliśmy przygotowani na dalsze odkrywanie piękna Polski. Razem z przewodnikiem wybraliśmy się do Tatrzańskiego Parku Narodowego i powędrowaliśmy na Sarnią Skałę. Po drodze podziwialiśmy Giewont oraz wodospad Siklawica. Na szczyt dostaliśmy się Doliną Strążyską. Po krótkim odpoczynku zeszliśmy w dół Ścieżką nad Reglami aż do Kuźnic.

Trzeci dzień spędziliśmy w Energylandii. Fenomenalną rozrywkę zapewniły nam liczne atrakcje, w tym szalone przejażdżki na rollercosterach. W dodatku nie musieliśmy stać w długich kolejkach, co ma ma miejsce w wakacyjnym sezonie…
Do Rzeszowa wróciliśmy szczęśliwi, zintegrowani oraz pełni wrażeń i gotowi na nowy rok szkolny.